Isnin, 8 Jun 2009

PROGRAM NUTRISI VEMMA..


Manggis yang dikenali sebagai Ratu Buah-Buahan telah diguna oleh pengamal kesihatan di benua Asia sejak berkurun-kurun kerana faedah pemakanan dan rasa enaknya. Dengan mencantumkan kuasa antioksidan manggis dengan vitamin, zat mineral yang berpunca daripada tumbuhan , aloe vera dan teh hijau, anda dapat mencapai satu asas pemakanan unggul, iaitu Program Pemakanan VeMMA Essential for Life.

Seperti dimaklum ramai, pengambil multivitamin dan zat mineral setiap hari adalah penting untuk kesihatan sempurna pada jangka masa yang panjang. Program Pemakanan VeMMA menyediakan rumusan cecair yang sungguh berkesan dan menyediakan vitamin, zat mineral dan antioksidan yang anda perlu untuk membina asas pemakanan yang kukuh. Setiap produk VeMMA adalah mudah diserap oleh badan (bioavailable) , lazat dan mudah diambil.

Dalam Program Pemakanan VeMMA ini, anda akan mendapat dua botol Mangosteen Plus with Essential Mineral. Isikan gelas ukuran VeMMA anda (mengikut sukatan yang ada pada botol) dengan Mangosteen Plus with Essential Minerals sebagai minuman bertenaga anda pada setiap hari.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan