Ahad, 7 Jun 2009

Tentang Saya...

Salam Sejahtera saya ucapkan pada semua yang melayari blog saya.Terima Kasih kepada semua kerana melayari blog saya.Tujuan saya bina blog ini adalah untuk berkongsi maklumat mengenai perniagaan internet yang sedang saya lakukan sekarang iaitu Vemmabuilder.Bisnes ini adalah 100% secara online dan kerana itulah saya sangat seronok dengan Vemma.Kelebihannya bila kita memasuki era bisnes ini,kita tidak perlu mencari orang seperti yang kita lakukan dalam bisnes MLM tetapi orang yang akan mencari kita.Tambahan pula Vemma di Malaysia adalah syarikat ke 2 paling kuat selepas US dan baru memasuki pasaran Malaysia selama setahun.Vemma mempunyai 57 cawangan di seluruh dunia dan negara kita sangat bertuah kerana berada di kedudukan ke-2 dalam pasaran Vemma. Jadi disini saya berikan sedikit sebanyak maklumat mengenai vemma.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan